Uslovi ZepterClub
1.Cilj
ZepterClub je hibridna platforma u vlasništvu kompanije ZEPTER International doo Beograd, Bul. Mihaila Pupina br. 117 – Novi Beograd, MB: 07465424, PIB: 100000400 (u daljem tekstu: ZEPTER). ZepterClub članovi mogu da budu sva punoletna fizička i pravna lica (privredna društva, udruženja, ustanove, klubovi, itd).
Cilj ZepterClub je da svi članovi imaju mogućnost kupovine ZEPTER proizvoda i usluga sa povlašćenim popustom, mogućnost zarade preporučivanjem / učlanjenjem novih članova i mogućnost zarade posredovanjem i prodajom. Članstvo u ZepterClubu je slobodno, dobrovoljno i besplatno. ZepterClub član se može iščlaniti bilo kad i bez bilo kakvih obaveza.
2. Pogodnosti:
Član ZepterCluba, sa istim statusom kao u matičnoj zemlji može da kupuje, preporučuje, posreduje i prodaje u svim ZEPTER zemljama. Sve pogodnosti ZepterCluba u matičnoj zemlji i bilo gde u svetu, ZepterClub član može da koristi, na osnovu svog statusa:
a) Povlašćena kupovina - popust do 40%
b) Preporuka novih članova - premija do 10%
c) Posredovanje/Prodaja - premija do 40%.
Navedene pogodnosti član može, a ne mora da koristi, po izboru, periodično, pojedinačno ili sve zajedno istovremeno. Pogodnosti ZepterCluba se mogu menjati periodično i/ili regionalno u skladu sa poslovnom politikom ZEPTER-a.
a) Popust prilikom lične kupovine
Član ZepterCluba sa istim statusom kao u matičnoj zemlji može da kupuje sa statusnim popustom do 40%, po principu veća kupovina veći popust. Popust se odmah obračunava na preporučenu maloprodajnu cenu. Popusti važe prilikom offline i/ili online kupovine, na zvaničnoj web stranici https://shop.zepter.rs, u svim zvaničnim ZEPTER prodavnicama širom sveta kao i prilikom kupovine posredstvom postojećeg Zepter BizzPartnera. Popusti se ne mogu kombinovati sa drugim prodajnim ponudama i akcijama.
b) Premija za preporuku novih članova
ZepterClub član, sa istim statusom kao u matičnoj zemlji može da preporučuje/učlanjuje nove članove ZepterCluba u svim Zepter zemljama i ostvari do 10% premije na iznos prve kupovine novoučlanjenog člana, umanjene za zakonski važeće poreze, doprinose i moguće bankarske troškove. Premija se isplaćuje u odgovarajućoj dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu Narodne banke Srbije na dan isplate. Iznos osnovice za novčanu premiju dobija se tako što se od vrednosti prodatog proizvoda odbije PDV i/ili ostali porezi. Premija se isplaćuje kada novi član u celosti otplati kupljeni proizvod, i pod uslovom da ne odustane od kupovine. Premija se može iskoristiti samo u zemlji u kojoj je registrovan član koji je učlanio novog člana u ZepterClub. Iznos premije od prve kupovina koju su ostvarili svi preporučeni članovi istog preporučioca se može akumulirati i može se koristiti za kupovinu odabranih ZEPTER proizvoda po maloprodajnoj ceni. Primenjivaće se odgovarajući popust za članove ZepterCluba. ZEPTER može zatražiti od člana podatke o njegovoj/njenoj banci i druge relevantne podatke radi isplate novčane premije. Članovi koje je preporučio / učlanio preporučilac u ZepterClub, će imati iste pogodnosti kao i preporučilac.
c) Član može da posreduje/prodaje i zaradi do 40%
Međusobni odnosi ZEPTER-a i člana koji za predmet imaju posredovanje/prodaju ZEPTER proizvoda kao i mogućnosti napredovanja u više rangove BizzPartnera koji donose dodatne beneficije - Junior Partner, Team Partner, Senior Partner, Division Partner, Regional Partner regulišu se posebnim Ugovorom.
3. Način učlanjenja u ZepterClub
Svako, u bilo kom trenutku bez bilo kakve obaveze kupovine/ preporučivanja/ posredovanja/ prodaje može da postane ZepterClub član, na sledeći način:
a) Putem Zepter aplikacije (Android, iOS)
b) Putem zvaničnog web sajta zepter.rs
c) Putem Zepter aplikacije prihvatanjem pristupa poslatog od strane drugog BizzPartnera
d) Putem štampane pristupnice u zvaničnim Zepter prodavnicama ili poslovnim prostorijama već postojećih BizzPartnera i drugim mestima i događajima.
e) Putem Člana ZepterCluba, koji učlanjenje vrši u ime novog člana. Član ZepterCluba koji učlanjuje drugo lice, potvrđuje da je ovlašćen od strane novog člana čije učlanjenje vrši da u njegovo ime izvrši učlanjenje u ZepterClub, pruži tražene podatke i prihvati uslove ZepterCluba. Odnos Člana ZepterCluba koji učlanjuje (Punomoćnika) i Člana ZepterCluba koji je učlanjen na navedeni način (Vlastodavac) reglisan je odredbama Zakona o obligacionim odnosima.
4. Kvalifikovanje za članstvo
a. ZepterClub član se postaje učlanjenjem online/offline unošenjem traženih podataka i prihvatanjem uslova ZepterCluba. Dovoljno je da član ima registrovanu e - mail adresu i/ili broj mobilnog telefona.
Član treba da unese potpune i tačne podatke kako bi mogao da koristi pogodnosti ZepterClub.
b. Član ZepterClub-a koji učlanjuje druga lica potvrdjuje da ima njihovu načelnu saglasnost i ovlašćenje za davanje njihovih ličnih podataka radi učlanjenja u ZepterClub.
5. Uslovi korišćenja
Učlanjenjem u ZepterClub, član je registrovan u bazi podataka i istom se dodeljuje jedinstvena članska identifikacija (ID).
Član može da se identifikuje kao član ZepterCluba putem dodeljenog ID, ili registrovanog broja mobilnog telefona, ili e-mail adrese. Na osnovu pozitivne identifikacije na prodajnom mestu (offline ili online), član može koristiti sve pogodnosti ZepterCluba.
6. Lični podaci
Prilikom učlanjenja i unosa podataka, član ZepterCluba daje saglasnost na pravo ZEPTER-u za korišćenje ličnih podataka u svrhu korišćenja pogodnosti ZepterCluba. U ovom slučaju, primenjuje se politika čuvanja privatnosti objavljena na sajtu zepter.rs
7. Personalizovane povlastice
ZepterClub član je saglasan da prima informacije i najnovije vesti o ZEPTER proizvodima, specijalne promotivne ponude i pozivnice za medicinske i naučne seminare poštom, e-mejlom, putem društvenih mreža ili SMS-om. Ukoliko član ne želi da dobija takve informacije, može se bilo kad odjaviti online zahtevom ili dostavljanjem zahteva na e-mail adresu: customersupport@zepter.rs
8. Iščlanjenja i poništenja
Član može da se iščlani i zatraži otkazivanje svog članskog naloga bilo kad, bez bilo kakvih obaveza, online zahtevom ili dostavljanjem zahteva na e-mail adresu: customersupport@zepter.rs
Pravo člana na isplatu ostvarene premije koju je ostvario do momenta iščlanjenja, ostaje neizmenjeno. Postojeće obaveze plaćanja prema ZEPTERU na osnovu ranijih kupovina ostaju do izmirenja.
9. Izmena uslova
ZEPTER može u bilo kom trenutku da poništi ili izmeni sadašnje uslove ZepterCluba, čime se ne dira u pravo člana ZepterCluba na isplatu ostvarene premije koju je ostvario do momenta poništaja i/ili izmena uslova.
Važeći uslovi biće objavljeni na sajtu zepter.rs.
Merodavno pravo je pravo Republike Srbije. Isključivu sudsku nadležnost imaju sudovi Republike Srbije.